Brand Essentials

Begrebet "Brand Essentials" definerer kerneværdierne for brandet Faber-Castell brandet. Det er grundlaget for alt, hvad vi gør, og hvordan vi gør det både i virksomheden og i vores forhold til kunder, forretningspartnere, samfundet og miljøet.

Ved at bevare de grundlæggende værdier for vores brand, vil Faber-Castell forblive unikt i hele verden. Vores Brand Essentials danner grundlaget for vores ensartede håndtering af brandet. De hjælper os med at etablere klare strukturer og guidelines, og de linker og kombinerer alle områder af virksomheden. På denne måde sikrer vi en bæredygtig vækst.

Competence & Tradition

Vi bruger vores kompetencer baseret på vores rødder, vores historie, vores erfaring og evig læring til at forme vores egen fremtid med iværksætter ånd. Dette garanterer et sundt "know-how" til at opretholde eller opbygge et stærkt lederskab, høj grad af troværdighed og et stærkt globalt kommunikations- distributionsnetværk baseret på et loyalt partnerskab.

Outstanding Quality

Vi er fast besluttet på at være den bedste i klassen med alle vores produkter og tjenester. Vi respekterer behovene på de regionale markeder og overvejer altid globale krav.

V forstår kvalitet som følgende:

  • "Point of difference" genkendelig og relevant merværdi

  • Fremragende præstation

  • Karakteristisk og tidsløst design

Innovation & Creativity

I vores optik er innovation og kreativitet banebrydende, og det giver løbende forbedringer og hjælper med at tilbyde løsninger med relevante fordele for forbrugerne. Vi stimulerer vores egen kreativitet gennem et åbent arbejdsklima, dedikation, engagement og internationale arbejdsteams.

Social & Environmental Responsibility

Vi føler en konsekvent forpligtelse og engagement over for mennesker og miljø. Vi praktiserer vores sociale ansvar i virksomheden med forretningspartnere og i samfundet. Vi prioriterer og søger løbende efter miljøvenlige processer og materialer der kan bidrage til at beskytte planeten. Vi er på forkant med at gribe fremtidige trends.